wtorek, 13 września 2016

ZAKUPY KOSMETYCZNE


Jak wiadomo każda dziewczyna lubi robić zakupy, tym bardziej kosmetyczne! Nie ważne jest to, że mamy ich nadmiar, tylko to, że w sklepach co chwilę pojawiają się nowości, które chcemy przetestować. Zazwyczaj kupuję kosmetyki na rossmanowskiej promocji - 49%, jednak tym razem zamówiłam 3 produkty ze strony COCOLITA.PL. Co najważniejsze nie kupiłam żadnej zbędnej szminki, ale rzeczy, które muszę wymienić na nowe!


Płynny korektor z Catrice to produkt, który możemy kupić w Drogerii Natura, jednakże cały czas jest wyprzedany. Jest to najjaśniejszy odcień 010 porcellain, który mam nadzieję, że będzie odpowiedni dla mojej cery. Słyszałam wiele dobrych opinii o tym korektorze, dlatego mam nadzieję, że stanie się moim ulubieńcem, tak jak korektor w słoiczku.


Gąbeczki do makijażu z Real Techniques kosztowały 45,90 zł. Poprzednia sztuka (która kosztowała 15 zł) uległa całkowitemu zniszczeniu, gdyż pierwsze pęknięcia pojawiły się po 5 użyciach. Dlatego zainwestowałyśmy w coś lepszego, żeby po prostu starczyło na dłużej. Gąbeczka najlepiej spisuje się do nakładania podkładu, wklepywania korektora bądź konturowania twarzy na mokro.


Pędzel z firmy Beauty Crew zamówiłam do bronzera, gdyż z mojego zaczęło wypadać włosie. Jest przyjemny w dotyku, mocno zbity, dlatego myślę, że będzie dobry do konturowania. Pędzle z BC są bardzo podobne do tych z Hakuro i można znaleźć tańsze odpowiedniki. Posiadam już jeden pędzel z tej firmy do rozcierania cieni i na prawdę świetnie się spisuje! 



Szampon i odżywkę z Essence Ultime kupiłam, gdyż chciałabym wzmocnić i rozjaśnić włosy. Nie chciałam ich farbować, więc stwierdziłam, że dobrym sposobem może być kupienie specjalnych produktów. Czaiłam się na produkty John Frieda do blond włosów, jednak zdecydowałam się na tańszy produkt do przetestowania. Możliwe, że 'efekt rozjaśnienia' będzie niewidoczny, ale warto próbować dla uzyskania lepszego koloru na włosach. Szampon i odżywkę znalazłam na promocji w HEBE i za oba produkty zapłaciłam ok. 33 zł. 

To na tyle nowości kosmetycznych, nie ma w nich żadnych zbędnych produktów. Dajcie znać jakie nowości przetestowaliście i które są godne polecenia! Do zobaczenia w kolejnym poście :)


1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ;*